Garanti Koşulları
Tüm ürünler aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır.
Alıcı, sözleşme konusu paketi veya koliyi almadan önce hasar gördüğünü tespit ettiği takdirde (ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb.) kargo şirketinden teslim almayacaktır.
Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kullanılmış, tahrip edilmiş ve bunun benzeri şekildeki ürünleri iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.
Lagom Candle, Tüketici Hakları Kanunu’na uymakla yükümlüdür. Bu yükümlülüğü yerine getirmektedir.
İptal İade ve Değişim Koşulları
2. İptal İade ve Değişim Koşulları
2.1 Değişim Koşulları
Değişim yapmak istediğiniz ürün/ürünlerin kullanılmamış, paketi hasar görmemiş, tekrar satılabilme özelliğinin bozulmamış olması, varsa tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir. Kullanılmış, paketi hasar görmüş, satılabilme özelliğini yitirmiş, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile birlikte gönderilmeyen ürünler iade olarak kabul edilmeyecek ve kargo ücreti lagom.com.tr tarafından karşılanmayacaktır.
Değişim işleminiz tamamlandığında değişimi gerçekleşen ürünlerin kargo ücreti alıcıya aittir. İade işlemlerinde kargo ücreti ve kargo komisyon bedelleri iade edilemez sadece ürünlerin ücret bedelleri iade edilir.
Faturasız Değişim Kabul Edilmemektedir.
2.2 İade Etme Koşulları
14 gün içerisinde iade hakkı: İade etmek istediğiniz ürünleri, iade formunu doldurarak siparişi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 iş günü içerisinde ürünle birlikte iade edebilirsiniz. İade işlemleri E-ticaret biriminden yapılmaktadır.
İade koşulları: Satın almış olduğunuz ürünleri kullanılmamış ve satıla bilirlik özelliklerini kaybetmemiş olmaları halinde iade edebilirsiniz. Ürünlerin etiketlerinin ve logolarının zarar görmemiş olmaları; ürüne ait tüm aksesuarların (kurdela etiket, orjinal kutu , kese ve ürün anlatım kartları) ürün ile beraber iade edilmesi zorunludur.
. Sipariş tesliminden itibaren 14 iş günü geçmesinin ardından iade talebi ile gönderilen siparişler iade alınamamaktadır ve bu süreçten dolayı oluşan kargo bedelini Lagom Candle karşılamamaktadır.
Faturasız İade Kabul Edilmemektedir.
2.2.1 İade Talebinde Ücret iadesi Prosedürü
Siteden kredi kartı ile yapılan alışverişlerde iade etmek istediğiniz ürünleri, 14 iş günü içerisinde göndermeniz durumunda ve kargo ücretini kendiniz ödeme şartı ile iade alınabilinir.Eğer değişim isterseniz bize gönderdiğiniz kargonun ücretini sizin tarafınızdan karşılanacak, değişim kabul edildiği takdirde biz size geri gönderirken kargo ücretini Lagom Candle karşılayacak.
2.3 İade Etme Koşulları ve iptal Talebinde Ücret İadesi Prosedürü
Sipariş verildikten sonra 6 saat içerisinde siparişinizin hazırlanma ve kargo süreçleri başlamış olacağından siparişinizi sipariş verdikten sonra 6 saat içerisinde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilerek kargoya teslimat süreci başlamış siparişleriniz iptal edilememektedir. Kredi kartı ile sitemizden aldığınız ürünleri teslim aldıktan sonra iade ve değişim hakkınızı kullanabilirsiniz.
Yukarıdaki koşullara istinaden yapılan iptal taleplerinde ücret iadesi 14 iş günü içerisinde kredi kartınıza yapılacaktır.
3. İade Adresi Bilgilendirme Esasları
İade Bilgilendirmesi: İade işlemleriniz tamamlandığında mail mesaj yolu ile bilgilendirme yapılır.
İade Adresi: GÜNDOĞDU MAH. YEŞİLIRMAK CAD. NO: 241 İÇ KAPI NO: 2 KEPEZ/ ANTALYA
Ürün iptal ve iade işlemleri hakkında detaylı bilgi için 0 532 780 66 07 numaralı Lagom Candle Müşteri Danışma telefonlarını hafta içi her gün 09:00 – 19:00 saatleri arasında arayabilirsiniz.
Destek: İletişim bölümünden ilgili departmanı seçerek mesaj yollayabilir veya 0 532 780 66 07 numaralı telefonumuzdan siparişiniz hakkında bilgi edinebilir, görüş ve önerilerinizi dile getirebilirsiniz.
Faturası ile gönderilmeyen ürünlerin iadesi alınamamaktadır. İadelerinizi faturası ile birlikte göndermeniz rica olunur.